saha742 пише:
замучило ложными сработками и зависанием от помех и наводок сети авто.
По перше, не рекомендую загалом робити реле поворотів на МК. Хоча, коли ви його зробили з шунтом, то погоджусь. Для реле поворотів є спеціалізовані чіпи. При чому для різних реле свої (класика, тойоти, фіати). Там уже все продумано. Якщо Вас бентежить механічне, то можна легко переробити на транзисторні ключі. Сам зараз веду розробки і тих і тих реле в купі з комфортом поворотів.
По друге, була така проблема в самого, що МК в авто зависали, обнулялась пам'ять і так далі. Все скінчилось, коли я вилікував генератор; геть не значне було (через один діод проривався в мережу змінний струм), але вже другий рік усе справно працює.